Metody i koszty dostawy

Metoda dostawy uzależniona jest od wagi i wymiarów zamówionego przedmiotu. Każdorazowo metoda jak i koszt dostawy prezentowany jest na stronie produktu i/lub w podsumowaniu zamówienia, które widoczne jest w koszyku.

Najczęściej wykorzystywanymi przez nas sposobami na dostarczanie przedmiotów są przesyłki realizowane przez Pocztę Polską lub firmy kurierskie. W przypadku większych zamówień jak i przedmiotów, których rozmiary czy waga uniemożliwiają dostawę w standardowy sposób, przygotowujemy dedykowany transport.

Jesteśmy wielkimi zwolennikami ekologicznych rozwiązań i gdy to tylko możliwe, korzystamy z materiałów do pakowania, które pochodzą z recyklingu lub z takich, które mogą być wykorzystane ponownie. 

 

Czas oczekiwania na zamówienie

Standardowo wszystkie zamówienia przekazujemy przewoźnikom w terminie 3 dni roboczych. W przypadku większych zamówień jak i przedmiotów, których rozmiary czy waga uniemożliwiają dostawę w standardowy sposób, termin realizacji zamówienia może wydłużyć się do maksymalnie kilku tygodni. 

 

Wniesienie zamówionych przedmiotów

Co do zasady dostawa nie obejmuje wniesienia przedmiotów. Jeżeli zamówienie dotyczy dużych i ciężkich przedmiotów, warto upewnić się, że w dniu dostawy paczka będzie mogła bezpiecznie dotrzeć do Twojego mieszkania.

 

Płatność za zamówienie

Akceptujemy płatności kartami MasterCard, Visa oraz za pośrednictwem płatności online. Pośrednikiem w transakcjach płatniczych jest PayU S.A.

 

Zwroty

Jeżeli zakupiony przedmiot nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go na swój koszt w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Jeżeli wróci do nas w niezmienionym stanie, otrzymasz od nas zwrot kosztów przedmiotu wraz z kosztami pierwotnej dostawy. Zwroty możesz zgłaszać mailowo pod adresem: sklep@decoruj.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.

 

Reklamacje

Aby uruchomić procedurę reklamacyjną przedmiotu uszkodzonego w transporcie, niezbędne jest rozpakowanie przedmiotu w obecności kuriera i sporządzenie protokołu szkody. Dokument taki jest podstawą do ewentualnego uwzględnienia reklamacji. Reklamacje możesz zgłaszać mailowo pod adresem: sklep@decoruj.pl lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.

 

 

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godzinach 9-17 pod numerem telefonu 792 533 442. Dodatkowo możesz napisać do nas maila na: sklep@decoruj.pl

Wykorzystujemy pliki cookies oraz przetwarzamy Twoje dane w celu zapewnienia najwyższej jakości podczas przeglądania naszego serwisu.
Przechodząc dalej, oświadczasz, że zapoznałeś się z naszą Polityką Prywatności oraz rozumiesz jej treść.